Budowanie wizerunku firmy
Charakter Twojej działalności oddaje identyfikacja wizualna. Gdy jest dobrze zaprojektowana, dopasowana i właściwie prezentowana klientom, to pozytywnie wpływa na budowanie długotrwałych relacji oraz na wzrost biznesu.

Identyfikacja wizualna
Tożsamość wizualna to obrazy, elementy graficzne i informacje wizerunkowe, którymi marka komunikuje się z klinetami i otoczeniem biznesowym. Dzięki nam Twoja wizja i misja biznesu zostaną profesjonalnie przełożone na graficzny język komunikacji. Ostatecznym efektem naszej pracy jest spójna koncepcja identyfikacji wizualnej, na którą składają się logo, paleta kolorów, czcionki oraz wzory materiałów graficznych.
Projektowanie logo
Tworzenie identyfikacji wizualnej zaczynamy od projektowania logo. Wiemy, że logo musi oddawać tożsamość Twojego biznesu. Jednocześnie musi wzbudzać zainteresowanie klientów i zapadać w pamięć. Projektując logo przykładamy niezwykłą uwagę do znaczenia znaków, symboli oraz kolorów. Odpowiednio miksujemy te elementy i przekładamy na graficzny projekt znaku.
Przygotowaliśmy koncepcję identyfikacji wizualnej dla
Tworzenie materiałów wizerunkowych
Opracowaną koncepcję identyfikacji wizualnej należy konsekwentnie stosować przy tworzeniu materiałów reklamowych. Zaprojektujemy dla Ciebie ulotki, broszury, postery, banery, kalendarze, druki okolicznościowe. Zadbamy również o profesjonalny projekt wizytówek, papieru firmowego i gadżetów reklamowych. Dzięki współpracy z nami będziesz miał pewność, że Twoje druki będą spójne, profesjonalne oraz atrakcyjne wizualnie.
Przygotowanie do druku
Gdy projektujemy materiały graficzne zawsze są one przygotowane do druku według wytycznych drukarni i zgodnie ze standardami. Dbamy i właściwe odwzorowanie kolorów, zachowanie odpowiednich formatów i rozdzielczości. Możemy również dostosować Twój pomysł do wymagań drukarni. Dzięki temu uzyskasz możliwość przeniesienia wybranego obrazu na dowolny nośnik.
Projekt logo dla Twojego biznesu, rebranding marki, a może graficzne opracowanie ulotek?
Dobra współpraca to podstawa! Ty masz potrzebę rozwoju, a my mamy możliwości, żeby pomóc Tobie w realizacji planów!
Przykładowy cennik
Logo
- Trzy indywidualne propozycje
- Dobór typografii i kolorów
- Koncepcja identyfikacji wizualnej
Identyfikacja wizualna
- Projekt logo
- Opracowanie księgi znaku
- Projekt materiałów drukowanych
- Grafiki dla social media
Projektowanie graficzne
- Wizytówki, papier firmowy
- Ulotki, broszury informacyjne
- Plakaty
- Projekt materiałów drukowanych
- Banery i grafiki do Internetu
Oferta nie jest wiążąca w rozumieniu kodeksu cywilnego, stanowi zaproszenie do zawarcia umowy.
Baza wiedzy
Logo
Z definicji logo można opisać jako unikalną i charakterystyczną formę graficzną, stylizowany napis, symbol lub inną formę ekspresji graficznej służącą do identyfikacji marki, przedsiębiorstwa bądź organizacji. Dobre logo wizualizuje czym zajmuje się firma i jakie wartości propaguje marka. Najbardziej podstawową funkcją logo jest oznaczenie Twojej firmy niepowtarzalnym znakiem, który odróżnia Cię od innych firm. Logo to również symbol, który komunikuje Twoim klientom że istniejesz i może tworzyć silne wizualne skojarzenia z firmą. Tworzenie takich skojarzeń sprawia, że klienci pamiętają o Twojej marce.
Księga znaku
Księga znaku
Księga znaku to dokument, który zawiera reguły dotyczące wizualnego rozpowszechniania tożsamości marki w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Zaletą opracowania zasad identyfikacji wizualnej jest możliwość zachowania spójności materiałów graficznych i prezentacji wizualnej Twojej działalności. Oprócz zachowania konsekwetnego wizerunku księga znaku może pomóc w ustanowieniu i propagowaniu kultury organizacyjnej firmy.
Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna to wszystkie elementy graficzne, obrazy i komunikaty wizualne, które prezentują wizerunek firmy. Innymi słowy identyfikacja wizualna to wszystko to, co klienci moga fizycznie zobaczyć – od logo po wystój wnętrza biura. Celem opracowywania spójnej komunikacji wizerunkowej jest wywarcie wrażenia na otoczeniu, w którym firma funkcjonuje, przekazywanie spójnej komunikacji o charakterze marki, jakości oferowanych usług i produktów oraz dotarcie do konkretnego segmentu klientów.